Skill Athletic

Skill Athletic

Els entrenaments de Skillathletic estan dissenyats per augmentar la potencia, l’agilitat, la velocitat i la resistència. La finalitat d’aquest sistema és que el teu entrenament sigui complet, equilibrat i efectiu per aconseguir el rendiment total del cos.

Horaris

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
06:35 – 07:25 Skill Athletic 
Anna Gordillo
Skill Athletic Bàsic 
Anna Gordillo
09:00 – 10:00 Skill Athletic 
Chicho
Skill Athletic Bàsic 
Toni
12:10 – 12:40 Skill Athletic Bàsic 
Adrian
Skill Athletic Bàsic 
Adrian
Skill Athletic Bàsic 
Adrian
14:30 – 15:30 Skill Athletic 
Isaac
Skill Athletic 
Isaac
Skill Athletic 
Chicho
17:00 – 18:00 Skill Athletic 
Roger F.
17:30 – 18:30 Skill Athletic 
David
Skill Athletic 
Chicho
Skill Athletic 
Toni
18:00 – 19:00 Skill Athletic
David
18:30 – 19:30 Skill Athletic
Chicho
20:30 – 21:30 Skill Athletic 
Roger F.
Skill Athletic 
Chicho

Quins perfils de classe em puc trobar?

BOOST (Aumentar)

RESISTÈNCIA + AGILITAT

Boost és la classe que et permet augmentar les teves habilitats atlètiques i aconseguir un rendiment corporal total que t’ajudarà a perdre pes amb una alta despesa calòrica. Boost és adequat, no només per a addictes a la stamnia, sinó també per a aquelles persones que volen provar l’SKILLATHLETIC per primera vegada i desitgen recuperar el seu cos. Aquesta classe és molt útil per a aquells que busquen millorar la seva resistència, un element essencial per als esports de llarga distància com córrer, muntar amb bicicleta i nedar. L’objectiu és simple: moure’s, suar, augmentar el ritme cardíac, en poques paraules, no aturar-se.
Intenta donar tot el que tens, però a un ritme que et permeti entrenar constantment i durant tota la sessió. El que importa no és el nombre de repeticions, sinó durant quant de temps pot continuar sense detenir-se.
No et preocupis, no estaràs sol. Sovint, a les classes de Boost proposem entrenaments en equips de dos o més participants per donar-vos suport.

 

MIGHTY (Poderós)

POTENCIA + VELOCITAT

Ets prou fort? Augmenta la teva força amb un entrenament explosiu centrat en l’aixecament de pesos i inspirat per alguns dels esports més durs del món. Mighty és la classe per desenvolupar la màxima qualitat de moviment dels exercicis fonamentals d’aixecament de pesos olímpic i powerlifting, on el desafiament per a un mateix és constant. Mighty és el pas final per a aquells que han aconseguit el pinacle de l’entrenament de Skillathletic, ja que comporta el major nivell de complexitat tècnica barrejat amb l’ús de sobrecàrrega. En aquesta classe, els atletes busquen una millora de la força en totes les seves formes. Mighty està inspirat en tots aquells esports que requereixen almenys un dels set moviments fonamentals, que tenen la capacitat de tirar, empènyer o aixecar l’equivalent del seu pes corporal, o aquelles disciplines que requereixen explosividad per a impartir gran força en el menor temps possible.
Naturalment, estar a gust en una classe de Mighty porta temps i requereix un gran domini sobre el cos. Igual que no pots esperar córrer una marató sense entrenament, Mightyes recomana per a aquells que ja han participat en un sistema d’entrenament estructurat.
Els exercicis clau en aquesta classe són els aixecaments d’aixecament de pesos olímpics com Barbell Snatch i Clean & Jerk combinats amb moviments secundaris composts com Squats, Deadlifts i Press o el complex moviment de pesos russos. La força explosiva, incorporada en els pilars de Potència i Velocitat, són les habilitats que desenvoluparàs i perfeccionaràs durant aquesta classe. A més, Mighty proposa sessions de força fetes d’exercicis d’aixecament de pesos, que et permeten estimular el desenvolupament de la hipertròfia i la força.
Mighty consta de tres segments de classe separats: el primer centrat al voltant de l’aixecament de pesos: aixecament de pesos amb càrregues màximes que treballen amb força i potència explosiva; el segon se centra en l’aixecament de pesos olímpic amb càrregues més baixes però durant un període més continu, treballant en la resistència muscular i la velocitat d’execució; El tercer i últim segment està dissenyat per a aconseguir una fase HIIT específica pliométrica i de potència.

902 11 05 22

info@ekke.es