AUGMENTA:

  • L’accés a mig matí i berenar saludable, és a dir, tingues a mà fruites, fruits secs, entrepans, aigua, fins i tot si estàs de vacances, anima’t a portar-te en la bossa un plàtan o una bossa de dàtils, evitaràs picotejos innecessaris.
  • La preparació de receptes casolanes de gelats i sorbets. Evitarà el consum de gelats rics en sucres i greixos. Si esprems una llimona i li ho afegeixes a un plàtan barrejant-lo homogèniament i posteriorment el congeles et quedarà un gelat de plàtan per a xuclar-se els dits.
  • El temps d’anàlisi de la carta, és a dir, dedica el temps que necessitis per a triar millor els aliments que menjaràs fora de casa, no demanis per impuls o per gola, analitza realment el que menjaràs, permet-te més d’un “capritx” però sigues coherent, tenim tot l’any per a gaudir d’aquests capritxos.

DISMINUEIX:

  • El consum d’alcohol. És un clàssic, la cerveceta, el vermutet, el vinet. Intenta utilitzar o barrejar les begudes alcohòliques amb opcions que complementin aquest consum, per exemple: begudes sense alcohol, aigua amb gas i llimona, begudes refrescants baixes o sense sucre i sobretot recorda que la quantitat si importa, dues cerveses no són el mateix que una.
  • Els menjars fora de casa, anima’t a preparar amanides saludables a casa, amanides de llegums, gaspatxos, ensalades russes i una infinitat de receptes que t’ajudaran a no perdre el costum d’anar a fer la compra i de cuinar.
  • Les hores de sofà, anima’t a fer activitats a l’aire lliure, caminades, passejos per la platja, visites a una muntanya, tenim centenars d’opcions en totes les destinacions turístiques, t’animes a fer un turisme més saludable?

Cristian Didier Hernández, coordinador Ekke Nutrició by Disanta (cristiandidier@disantanutricio.com)

902 11 05 22

info@ekke.es