5 consells per mantenir-se en forma a l’estiu

By 19 juliol, 2022Blog, Em cuido, Salut

A l’estiu, tots anem de vacances i molts descuidem la nostra alimentació i activitat física. A Viding, no volem que això passi, volem que sapigueu com mantenir-vos en forma a l’estiu mentre esteu igual de sans i actius que la resta de l’any i, per tant, us proposem 5 tips.

Consells per mantenir-se en forma a l’estiu

Preneu nota d’aquestes recomanacions perquè la tornada de vacances no se us faci costa amunt.

1. Entrena’t amb Viding a Casa

Encara no saps què és Viding a Casa? Entrena’t quan i on vulguis.
Amb els nostres entrenaments treballaràs tot el cos d’una forma efectiva i segura. Tens a disposició vídeos amb diferents opcions d’intensitat, per a tots els nivells i amb diferents classes:

  • Abdominals
  • Body Balance
  • Body Pump
  • Bunda Viding
  • Ciclo Viding
  • Estiraments
  • Gimnàstica suau
  • Pilates
  • Zumba

2. Practica altres esports

Si tens com a destinació la platja, aprofita per fer esports aquàtics: nadar al mar, provar el surf, el pàdel surf, remar en caiac o practicar submarinisme.

Així mantindrem la capacitat aeròbica a ratlla i no ens costarà tant la tornada als nostres entrenaments.

Si, per contra, aquest any vas a la muntanya, tens infinitat d’activitats per gaudir-la: des de rutes en mountain bike fins a practicar senderisme, o fins i tot iniciar-te en l’escalada.

Una altra opció és el ioga a la natura, que et farà sentir molt millor i connectaràs cos i ment.

3. Fes turisme caminant

Sigui quina sigui la teva destinació aquest estiu, et recomanem que caminis, és la millor oportunitat per conèixer, explorar i gaudir del lloc.

Avui dia hi ha multitud d’aplicacions i polseres d’activitat que mesuren els passos que fem al dia. Repteu-vos amb la parella o els amics per veure qui es mou més al dia. Al voltant dels 20.000 passos cada dia seria una bona xifra per considerar-vos uns autèntics turistes vidings.

4. Prepara o demana àpats lleugers

Et recomanem que provis les opcions més “healthy”: plats que no aportin gaires calories i ens mantinguin nodrits.

Us recomanem que llegiu el nostre post “Consells per a una bona alimentació durant l’estiu”, on trobareu els plats més saludables, lleugers i frescos, com ara amanides, sopes fredes o fruita.

5. Hidrata’t

Moltes vegades se’ns oblida la importància que té, i més encara per vacances.

La hidratació segueix sent un aspecte essencial que no podem oblidar: és estiu, les temperatures s’atansen als 40 graus i la pèrdua de líquids és més elevada que la resta de l’any.

La nostra recomanació és beure entre 2 i 3 litres d’aigua.

En qualsevol cas, us convidem a passar per la nostra sala fitness, estarem encantats d’ajudar-vos a fer més portadora aquesta tornada a la rutina amb nous entrenaments i dinamitzacions adaptades a vosaltres.

Gaudiu de les vacances, vidings!

Carlos Quevedo
Entrenador Personal
Viding Alcántara 

902 11 05 22

info@ekke.es

int(0)
Vull apuntar-me