Cremar calories i reduir el percentatge de greix corporal és un dels principals objectius en aquesta tornada a la rutina després del llarg confinament i de les vacances d’estiu.

Una rutina d’exercicis completa confeccionada per un professional del fitness és la millor solució per tornar a posar-se en forma i cremar calories. Tot programa d’exercici físic ha d’anar acompanyat d’una bona alimentació i d’hàbits saludables per obtenir millors resultats.

Els millors exercicis per al “Fat Burn” són aquells que ens eleven la freqüència cardíaca. Ho notarem quan tinguem la sensació de falta d’aire mentre realitzem les repeticions de l’exercici, i a la vegada ens fan treballar la força. Els exercicis cardiovasculars i de força són els que ens augmenten el consum energètic i a més a més, mantenen aquest desgast calòric fins i tot després d’haver acabat la sessió d’entrenament ja que el múscul segueix consumit calories per recuperar-se.

Sabem que tornar a la rutina costa, però t’ho posem més fàcil amb aquest recull dels millors exercicis combinats que pots realitzar sense material.


  1. Burpees: Caminant o saltant. L’exercici més complet, i el més estimat durant el confinament.
  2. Squats: Crema calories alhora que enforteixes cames.
  3. Walks down: Canvia de posició i exercita tot el cos.
  4. Jumping Jacks: Treball cardiovascular amb grans beneficis pels músculs esquelètics.
  5. Walking Lunges: Aprofita el desplaçament per enfortir els glutis.
  6. Elbow to Knee: Coordina’t per no aturar-te i seguir cremant calories.
  7. Walking Plank: Treballa l’estabilitat i la força de braços, sense parar.
  8. Step Ups: Senzill però eficaç per mantenir-te en forma.
  9. Flexions Invertides: Enforteix els braços treballant el core simultàniament

Per cremar la major quantitat de calories pots utilitzar la metodologia HIIT i realitzar aquests exercicis per exemple en format tabata: 40” exercici + 10” descans.

En cas de dubte pots practicar aquests exercicis amb l’ajuda d’un tècnic o entrenador personal, estem al vostre servei per ajudar-vos.

Si vols personalitzar la rutina d’exercicis no oblidis de demanar cita amb el/la tècnic/a de sala fitness, un servei gratuït que et garantitzarà gaudir plenament de tot l’equipament per assolir als teus objectius.


Text: Anna Gordillo, entrenadora personal i tècnica activitat dirigides ekke

902 11 05 22

info@ekke.es