Running

Running

BÀSIC: caminar/córrer sense mirar ritmes ni kms. La millor manera d’iniciar-se al món del running

TÈCNICA: Millorar la tècnica de carrera mitjançant les correccions individuals i fer la progressió d’exercicis adequats.

TREBALL COMPENSATORI: Ajudar a equilibrar la musculatura mitjançant exercicis específics de força, transformar un gest més eficient i evitar lesions.

INTERVÀLIC: és el mètode per millorar el rendiment. Consisteix en alternar fases de carrega amb fases de recuperació. L’objectiu és poder córrer durant més temps a una intensitat alta.

RECUPERACIÓ ACTIVA: entrenament de baixa intensitat per reduir la fatiga muscular posterior a un esforç intens. Descongestiona els músculs per preparar-los per a l’activitat intensa del següent entrenament redueix el risc de lesions.

FARTLECK: combinació alterna de ritmes de carrera sense una recuperació total. Ens permet millorar la resistència i augmentar la capacitat aeròbica d’una forma divertida.

ESPECIAL RUNNING: entrenaments creuats amb altres disciplines (ioga, Pilates, natació…) Assaig d’una part del recorregut de la cursa que s’estigui preparant el grup, o bé també és farà un treball específic de trail.

running

Horaris

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
09:15 – 10:05 Bàsic
Marta M.
Intervàlic
Elisa
Fartleck
Marta M.
14:10 – 15:00 Tècnica i treball compensatori 
Sergi
Intervàlic
Ada
Recuperació activa
Roger F.
Fartleck
Roger F.
Especial running
David
18:00 – 18:50 Bàsic
Sergi
Bàsic
Roger F.
19:30 – 20:20 Tècnica i treball compensatori 
Iván
Intervàlic
Iván
Recuperació activa
Iván
Especial running
Roger C.
20:00 – 20:50 Bàsic
Roger C.

Leave a Reply

902 11 05 22

info@ekke.es